Dat was vroeger wel anders dan nu. Vast en mobiele telefonie uit de Cloud.

Telefonie is voor bedrijven en organisaties nog altijd het nummer 1-communicatiemiddel. Dat zal niet snel veranderen, zeker nu telefonie steeds vaker vanuit de cloud geleverd wordt. Want daarmee is telefonie – mobiel én vast – net zo makkelijk en efficiënt in beheer als alle andere communicatietools.



In veel organisaties is nog altijd een traditionele telefooncentrale aanwezig. Dit robuuste apparaat zorgt ervoor dat organisaties, van klein tot groot, bereikbaar zijn. Het zorgt ervoor dat interne samenwerking mogelijk is en dat klanten niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. Maar organisaties vragen steeds meer van hun telefooncentrale. Bijvoorbeeld, dat ook mobiele telefoons erop aangesloten kunnen worden. Zodat alle telefonie, vast en mobiel, als één geheel beheerd kan worden. En dat medewerkers altijd bereikbaar zijn, ongeacht of ze op kantoor werken, onderweg zijn, of thuis werken.


Meer dan een telefooncentrale

Cloud telefonie biedt daarvoor de oplossing. Het heeft alle mogelijkheden net zoals de traditionele telefooncentrale. Doorschakelen en lijnen van elkaar overnemen, handmatig en geautomatiseerd, kon de telefooncentrale bijvoorbeeld al. Of instellen wanneer een vestiging gesloten is en de lijnen naar het hoofdkantoor moeten. Maar telefonie vanuit de cloud kan dat ook – en nog veel meer.


Eén beheerportal

Zo ook het beheer, simpel en eenvoudig. Vast en mobiel: alles kan via één beheerportal. Inclusief duidelijke kostenoverzichten en de mogelijkheid realtime in te grijpen. Bovendien is de bereikbaarheid beter te organiseren. Op een gebruikersportal kunnen medewerkers zelfs eigenhandig aanpassingen doen. Ze kunnen via hun mobiel instellen met welk nummer ze naar buiten bellen: met hun mobiele nummer, of een vaste lijn bijvoorbeeld. Bellen klanten of andere relaties – burgers, patiënten, leveranciers – buiten werktijden van de medewerker terug, dan gaat die oproep automatisch naar het vaste toestel.

Zo vergroot je de bereikbaarheid enorm.


CRM integratie

Die integratie gaat in de toekomst alleen maar verder. Nu al kunt je bij de meeste CRM-systemen een koppeling met cloud telefonie maken. Medewerkers zien hierdoor direct de actuele informatie wanneer een bekende klant, patiënt of leverancier belt.

Met cloudtelefonie ben je altijd goed voorbereid en ga je optimaal klantgericht te werk.



Benieuwd naar de voordelen van Cloud telefonie voor jouw bedrijf?


Neem contact op en wij vertellen je graag meer.