Optimaal

bereikbaar.

Samen regelen we het!

Optimale bereikbaarheid

Internet

Mobiel

Cloud Telefonie

Slim en effectief samenwerken

Microsoft 365

Microsoft Teams

Veilig en beheerd werken

Mobile Device Management

Device Enrollment

Telecom Management

Internet of Things

Advies en Begeleiding

Technische Ondersteuning

Adoptie Programma's

Optimale bereikbaarheid.

Het klinkt zo vanzelfsprekend, optimale bereikbaarheid, maar voor de meeste organisaties is dit (nog) niet het geval. Kunnen klanten bijvoorbeeld ook voor 08.00 uur of na 17.00 uur bellen? Is er voldoende capaciteit beschikbaar of biedt de telefooncentrale voldoende functionaliteit? Volgens NEXTD is een optimale bereikbaarheid cruciaal. Ontvangt de klant niet snel genoeg een antwoord dan zal de vraag bij de concurrentie neergelegd worden.

 
Image by Daniel Korpai

Zakelijk internet.

Wie of wat je ook wilt bereiken zowel binnen of buiten je organisatie, het begint met een stabiele en goede verbinding. Als je verbinding niet beschikbaar is, staat alles stil. Maar stel je eens voor wat er gebeurt wanneer er geen internet meer beschikbaar is. Of het internet door een storing eruit ligt. Jij loopt potentiële klanten mis, je klantenservice is niet bereikbaar en je medewerkers kunnen niet doorwerken.

Internet is tegenwoordig de schakel tussen alle diensten en bedrijfsprocessen. NEXTD helpt je met de juiste infrastructuur zodat jij je geen zorgen hoeft te maken. Wij zorgen ervoor dat jij optimaal bereikbaar bent en dat alle applicaties en bedrijfsprocessen optimaal beschikbaar zijn.

 

Cloud telefonie.

Altijd bereikbaar zijn, ongeacht op welk nummer je wordt gebeld. Met cloud telefonie, bellen via het internet, staat je telefooncentrale in de cloud bij een provider. Zo ben je niet afhankelijk van een fysieke centrale en ben je altijd en overal bereikbaar. 

Met je mobiele telefoon bellen terwijl de ontvanger het vaste nummer in zijn scherm ziet. Een vast-mobielintegratie zoals hosted telefonie maken dit mogelijk, waardoor er voor je klant geen onderscheid meer is tussen je vaste en mobiele nummer. De voordelen van cloud telefonie op een rijtje:
 

  • Optimale bereikbaarheid onder één nummer

  • Eenvoudig op- en afschalen van functionaliteiten

  • Altijd up-to date

  • Locatie onafhankelijk werken

Image by Daniel Korpai
Image by Daniel Korpai

Zakelijke telefonie abonnementen.

Als bedrijf ben jij bezig met het digitaliseren van de bedrijfsprocessen. Zakelijke telefonie moet hierin meegroeien. Abonnementen moet je gemakkelijk kunnen op- en afschalen. Altijd en wanneer jij dit wilt, zonder afhankelijk te zijn van een langdurig contract. NEXTD geeft je een onafhankelijk advies wat past bij de toekomstplannen van je organisatie. Geen standaardcontract, maar een advies op maat passend bij jouw wensen en behoeften. 

Werkplek in de cloud.

NEXTD helpt je om slimmer en productiever samen te werken in een team. We doen dit door Microsoft oplossingen op een meest innovatieve manier binnen je organisatie toe te passen. Werken in de cloud is goedkoper, veiliger en makkelijk te implementeren. Toch zoekt iedere organisatie naar een unieke oplossing. We laten je graag kennismaken met de mogelijkheden van een cloud werkplek.

 
Image by Daniel Korpai

Bellen met Microsoft Teams.

NEXTD helpt je om slimmer en productiever samen

te werken in een team. We doen dit door Microsoft oplossingen op een meest innovatieve manier binnen je organisatie toe te passen.

Door een slimme koppeling met een Cloud-telefonieplatform wordt jouw Microsoft-account uitgebreid met je eigen telefoonnummer. Je belt vervolgens eenvoudig naar niet-Teams gebruikers én je bent bereikbaar via Teams op je vaste of mobiele nummer. Chat, audio, video en telefonie; alles komt samen in één applicatie. Wel zo handig en overzichtelijk!

Het grootste voordeel van bellen met Microsoft Teams is dat je overal vandaan via een internetverbinding kunt bellen. Daarnaast realiseer je met bellen via het internet een flinke kostenbesparing. Investeren in je vaste telefooncentrale is niet meer nodig en de belkosten liggen flink lager. 

Veilig en beheerd werken.

NEXTD zorgt ervoor dat elke werknemer met de beste passende oplossing, online, flexibel, veilig en overal kan werken.

Mobile Device Management

Vanuit een centrale beheerportal beheer je alle apparaten van je organisatie,

veilig en op afstand.

 

  • Beveiliging van je bedrijfsgegevens

  • Beperkingen instellen, bijvoorbeeld apps

  • Configuratie van diverse zaken zoals WiFi en e-mailaccounts

  • Updates centraal uitrollen naar meerdere apparaten tegelijk

  • Scheiding tussen zakelijk en privé

Device Enrollment

De uitrol van devices binnen je organisatie. Altijd veel tijd en energie om te organiseren, maar nu gemakkelijk en efficiënt geregeld met Apple DEP of Samsung KNOX. Vanaf één centrale plek heb je supervisie over deze toestellen en word de uitrol eenvoudig geregeld.

 

Support & Consultancy.

Als organisatie wil je onderscheidend blijven, vooroplopen op de concurrent, dit met optimale tevredenheid van medewerkers en klanten. Wetende dat innovatie en digitalisatie hier zeker aan bij kunnen dragen. Echter de core business heeft uiteraard prioriteit, of simpelweg het ontbreekt aan tijd, kennis of de juiste mensen. NEXTD helpt je graag om het maximale uit de oplossing te halen

  • Technische ondersteuning bij uitroltrajecten  

  • Adoptie programma’s