Optimaal

bereikbaar.

Samen regelen we het!

6.jpg

Optimale bereikbaarheid

Zakelijk mobiel 

Zakelijk internet

Cloud Telefonie

Werken in de cloud

Microsoft 365

Microsoft Teams

Cloud werkplek

Veilig en beheerd werken

Mobile Device Management

Device Enrollment

Telecom Management

Internet of Things

Advies en Begeleiding

Training op Maat

Adoptie Programma's

Meteen de juiste persoon aan de lijn.

Het klinkt zo vanzelfsprekend, optimale bereikbaarheid, maar voor de meeste organisaties is dit (nog) niet het geval. Kunnen klanten bijvoorbeeld ook voor 08.00 uur of na 17.00 uur bellen? Is er voldoende capaciteit beschikbaar of biedt de telefooncentrale voldoende functionaliteit? Volgens NEXTD is een optimale bereikbaarheid cruciaal. Ontvangt de klant niet snel genoeg een antwoord dan zal de vraag bij de concurrentie neergelegd worden.

 
14.jpg

Zakelijk internet.

Wie of wat je ook wilt bereiken zowel binnen of buiten

je organisatie, het begint met een stabiele en goede verbinding. Als je verbinding niet beschikbaar is, staat alles stil. Maar stel je eens voor wat er gebeurt wanneer er geen internet meer beschikbaar is. Of het internet door een storing eruit ligt. Jij loopt potentiële klanten mis, je klantenservice is niet bereikbaar en je medewerkers kunnen niet doorwerken.

Internet is tegenwoordig de schakel tussen alle diensten en bedrijfsprocessen. NEXTD helpt je met de juiste infrastructuur zodat jij je geen zorgen hoeft te maken. Wij zorgen ervoor dat jij optimaal bereikbaar bent en dat alle applicaties en bedrijfsprocessen optimaal beschikbaar zijn.

Cloud telefonie.

Altijd bereikbaar zijn, ongeacht op welk nummer je wordt gebeld. Met cloud telefonie, bellen via het internet, staat je telefooncentrale in de cloud bij een provider. Zo ben je niet afhankelijk van een fysieke centrale en ben je altijd en overal bereikbaar. 

Met je mobiele telefoon bellen terwijl de ontvanger het vaste nummer in zijn scherm ziet. Een vast-mobielintegratie zoals hosted telefonie maken dit mogelijk, waardoor er voor je klant geen onderscheid meer is tussen je vaste en mobiele nummer. De voordelen van cloud telefonie op een rijtje:
 

  • Optimale bereikbaarheid onder één nummer

  • Eenvoudig op- en afschalen van functionaliteiten

  • Altijd up-to date

  • Locatie onafhankelijk werken

15.jpg
12.jpg

Zakelijke telefonie abonnementen.

Als bedrijf ben jij bezig met het digitaliseren van de bedrijfsprocessen. Zakelijke telefonie moet hierin meegroeien. Abonnementen moet je gemakkelijk kunnen op- en afschalen. Altijd en wanneer jij dit wilt, zonder afhankelijk te zijn van een langdurig contract. NEXTD geeft je een onafhankelijk advies wat past bij de toekomstplannen van je organisatie. Geen standaardcontract, maar een advies op maat passend bij jouw wensen en behoeften. 

Werkplek in de cloud.

NEXTD helpt je om slimmer en productiever samen te werken in een team. We doen dit door Microsoft oplossingen op een meest innovatieve manier binnen je organisatie toe te passen. Werken in de cloud is goedkoper, veiliger en makkelijk te implementeren. Toch zoekt iedere organisatie naar een unieke oplossing. We laten je graag kennismaken met de mogelijkheden van een cloud werkplek.

 
8.jpg

Bellen met Microsoft Teams.

NEXTD helpt je om slimmer en productiever samen

te werken in een team. We doen dit door Microsoft oplossingen op een meest innovatieve manier binnen je organisatie toe te passen.

Door een slimme koppeling wordt jouw Microsoft-account uitgebreid met je eigen telefoonnummer. Je belt vervolgens eenvoudig naar niet-Teams gebruikers én je bent bereikbaar via Teams op je vaste of mobiele nummer. Chat, audio, video en telefonie; alles komt samen in één applicatie. Handig en overzichtelijk!

Het grootste voordeel van bellen met Microsoft Teams is dat je overal vandaan via een internetverbinding kunt bellen. Daarnaast realiseer je met bellen via het internet een flinke kostenbesparing. Investeren in je vaste telefooncentrale is niet meer nodig en de belkosten liggen flink lager. 

Veilig en beheerd werken.

Het zakelijk gebruik van mobiele devices groeit in een rap tempo. Logisch, want zo werken je medewerkers waar en wanneer zij dat willen; op hun moment. NEXTD zorgt ervoor dat elke werknemer met de beste passende oplossing, online, flexibel, veilig en overal kan werken.

 

Mobile Device Management

Vanuit een centrale beheerportal beheer je alle apparaten van je organisatie,

veilig en op afstand.

 

  • Beveiliging van je bedrijfsgegevens

  • Beperkingen instellen, bijvoorbeeld apps

  • Configuratie van diverse zaken zoals WiFi en e-mailaccounts

  • Updates centraal uitrollen naar meerdere apparaten tegelijk

  • Scheiding tussen zakelijk en privé

Device Enrollment

De uitrol van devices binnen je organisatie. Altijd veel tijd en energie om te organiseren, maar nu gemakkelijk en efficiënt geregeld met Apple DEP of Samsung KNOX. Vanaf één centrale plek heb je supervisie over deze toestellen en word de uitrol eenvoudig geregeld. Configureer in één keer vooraf ingestelde apps, instellingen en beperkingen op meerdere apparaten tegelijk.

Training en Adoptie.

Het allerbelangrijkste voor het slagen van je nieuwe telecom of IT-oplossing in de organisatie. De invoering van technische innovaties in je bedrijf staat met een succesvolle adoptie. Met een adoptieprogramma van NEXTD verhogen we samen het gebruik van nieuwe producten zoals Microsoft Teams binnen je bedrijf.

 

Dat begint met alles goed afstemmen. Welke begeleiding heb je nodig? Wie wordt wanneer getraind? Ons adoptieprogramma is maatwerk. Uitleg, instructies, handleidingen of een training: wij nemen uw mensen bij de hand. Wij begeleiden je tot aan livegang, maar ook na de oplevering laten we je niet aan je lot over. Een vraag? Iets wijzigen? Of werkt er iets niet helemaal zoals je wil?

Wij regelen het voor je.

Achtergrond

Download de gratis whitepaper.

Een optimale bereikbaarheid is cruciaal, zeker in deze tijd.

In deze whitepaper krijg je onder andere antwoord op de volgende vragen: 

  • Een goede bereikbaarheid, wat levert het op en wat voorkom je ermee

  • Hoe verhoog je de klantbeleving met Cloud telefonie

  • Thuis slecht bereikbaar met mobiel, wat kun je er aan doen