CRM integratie.

Samen regelen we het!

Maak het verschil, verbeter je klantervaring.

NEXTD helpt je om slimmer en productiever te werken. Door Cloud telefonie te integreren met je CRM-systeem, heb je alle gegevens van de klant in je telefooncentrale. Ontvang je een inkomend gesprek dan krijg je meteen de klantgegevens in beeld. Het haastig zoeken naar de juiste klantgegevens en het voor de derde keer vragen naar de naam van de klant is dan voorgoed verleden tijd. Wel zo efficiënt en klantvriendelijk. Wij laten je graag kennismaken met de mogelijkheden van CRM integratie.

 

Gegevens direct in beeld

CRM-integratie is de manier om jouw telefoongesprekken voortaan vloeiend te laten verlopen. Door de koppeling tussen de Cloud telefonie en het CRM krijg je tijdens een inkomend gesprek direct inzicht in de klantgegevens. Zo kun je ontspannen telefoongesprekken voeren en worden je klanten sneller geholpen. 

Eenvoudige koppeling

Het koppelen van het CRM met de Cloud telefonie oplossing van je bedrijf  kan eenvoudig met CRM-, ERP-software zoals, AFAS, Salesforce, UNIT4 , Exact, Microsoft Outlook en vele anderen.

 

Voordelen van

CRM integratie.

CRM-integratie is voordelig, de maandelijkse kosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Niet meer onnodig schakelen tussen vensters. Bespaar hierdoor tijd en voorkom fouten.

Realtime

belgegevens

Bij een inkomend gesprek direct en automatisch alle klantgegevens in beeld.

 

Waarom  

NEXTD.

Ben jij overtuigd van de voordelen van CRM-integratie? NEXTD adviseert je graag over de best passende oplossing voor jouw organisatie. Samen zorgen we ervoor dat jij optimaal bereikbaar bent en efficiënt kunt werken binnen een team. Het integreren van Cloud telefonie en CRM zorgt ervoor dat jouw bedrijf meegroeit met de vraag van morgen. 

15.jpg
 
Achtergrond

Wil je graag advies over CRM-integratie?

 Plan direct een (online) afspraak in